21 Kasım 2012 Çarşamba

baby shower

 Baby shower yani yeni bebeğe hoş geldin partisi son zamanlarda da ülkemizde yaygın bir şekilde kutlanıyor. Baby shower'ın asıl amacı yeni doğum yapacak anneye ihtiyaçlarını karşılamak için hediyeler verilmesi ve doğum stresini üzerinden atması için moral depolamasını sağlamak. Parti sonunda da herkese o günü hatırlatacak bebekli şekerler, kurabiyeler, minik çikolatalar gibi hatıra hediyeler verilir. İşte o devrede biz de anne adaylarına o günü unutturmıycak şekilde baby shower süsleri hazırlıyoruz.















çok yakında yapmış olduğumuz baby shower görselleriyle aranızda olucaz.

2 yorum:

  1. bayıldım ben bu görsellere paylaştım hemen seninkileride merakla bekliyorum fikir kaynakların çok başarılı yeni metto şekere sipariş verdim:) sana da kazanç diliyorum:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...